دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶
۰ نفر

گروه حوادث: پلیس در تعقیب جوانی 25ساله است که بر سر جای پارک خودرو، مردی را در شهرستان اسلامشهر به قتل رسانده و زندگی مخفیانه‌ای در پیش گرفته است.

متهم

ظهر 19آذر سال 89، مأموران پلیس اسلامشهر در جریان درگیری مرگبار در یک مجتمع مسکونی قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که در این درگیری، یکی از ساکنان مجتمع به نام داوود با 5نفر دیگر گلاویز شده و با ضربه چاقوی یکی از آنها به‌قتل رسیده است. یکی از شاهدان گفت: چند روزی بود که یک خودروی دوو، در پارکینگ مقتول پارک بود و نمی‌دانستیم که صاحب آن کیست.

این مسئله مزاحمت زیادی برای مقتول ایجاد کرده بود تا اینکه امروز(روز حادثه)، متوجه شدیم پسر جوانی به نام محسن همراه 3 برادرش و یکی از دوستانش وارد پارکینگ مجتمع شده و قصد سوار شدن به‌خودروی دوو را داشتند. در همین هنگام مقتول نزد آنها رفت و به‌خاطر اینکه بدون اجازه خودروی خود را در پارکینگ او پارک کرده بودند، اعتراض کرد. اعتراض او باعث درگیری لفظی بین آنها شد و وقتی درگیری بالا گرفت، محسن چاقویی از جیبش بیرون کشید و ضربه‌ای به قلب داوود(مقتول) زد و همراه برادران و دوستش فرار کرد.

با این اطلاعات، دستور بازداشت عامل جنایت و همدستانش صادر شد و کارآگاهان در ادامه موفق شدند 3برادر محسن را دستگیر کنند. آنها در بازجویی‌ها گفتند: ما در محل دیگری زندگی می‌کردیم و محسن به تازگی یک خودروی دوو خریده بود اما به‌خاطر اینکه با فروشنده دچار اختلاف حساب شده بود، تصمیم گرفت ماشین را در جایی دور از خانه‌مان پارک کند تا مبادا صاحب خودرو، آن را با خودش ببرد. این بود که ماشین را به یک مجتمع مسکونی در نزدیکی خانه‌مان برد و در پارکینگ آنجا گذاشت.

بعد از چند روز، وقتی برای بردن ماشین به آنجا رفتیم، با یکی از ساکنان مجتمع که صاحب جای پارک بود، درگیر شدیم و در این هنگام محسن با چاقو ضربه‌ای به او زد. با این اطلاعات، تحقیقات برای دستگیری محسن و پنجمین متهم پرونده ادامه یافت اما هر دوی آنها محل سکونتشان را ترک کرده و زندگی مخفیانه‌ای در پیش گرفته بودند.

سرهنگ رستگار، رئیس پلیس آگاهی اسلامشهر با بیان این خبر به همشهری گفت: عامل اصلی این جنایت، محسن خان‌محمدی، 25ساله است که با گذشت 3سال از حادثه هنوز ردی از وی به‌دست نیامده است. وی افزود: قاضی پرونده مجوز انتشار تنها عکس موجود از قاتل فراری را صادر کرده و از کسانی که از مخفیگاه او خبر دارند، درخواست می‌شود اطلاعات خود را از طریق شماره تماس‌های 21874547-021 و 21874545-021 در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر قرار دهند.

کد خبر 223285
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز